Witam

Rodzice nadali mi na imię Natalia, które średnio toleruję, ale przyzwyczaiłam się, jestem uległa. I jestem też zwyczajną czternastolatką szukającą niezwyczajnych przygód między stronicami książek, powieści, opasłych tomisk. Czytam od dłuższego czasu i sądzę, że to świetna możliwość, dająca wiele pożytecznych rzeczy.

To samo sądzę o blogowaniu. Sama istota dialogowania na temat książek była dla mnie bardzo kusząca. Jednak, w moim otoczeniu (wtedy, bo teraz wszystkich pasją zarażam) nie bywało wielu bibliofilów, a nawet "zwyczajnych" ludzi, którzy książki lubią, choć czytać nie czytają. Często spotykam się z osobami, które czytanie uważają za karę, zatem omijają je szerokim łukiem, jakby był to Tyranozaur Rex albo coś gorszego. Dlatego chęć podzielenia się z Wami, miłośnikami literatury piękniej skłoniła mnie do pisania i dała owoc tego, co właśnie czytasz. 

Przy okazji, byłoby mi niezmiernie miło, gdybym poprawiła poziom mojej polszczyzny, choć uważam, że nie jest na najgorszym poziomie, prawda?

Wszystkich, którzy tutaj przypadkiem trafili proszę o wyrozumiałość, to moje początki. Ale jeśli zostaniecie dłużej, nie będziecie żałować. Obiecuję.