WYNIKI: "Skazani" Alice Hill


Drodzy!

Zdaję sobie sprawę, że mało kto przeczyta jakiś debilny wstęp, ale nie mogę się oprzeć, więc choć trochę go zminimalizuję. Wielkie dzięki za tak liczny wkład, to raz. Jest mi niezmiernie miło, że tak chętnie bierzecie udział i chcecie książki :D, więc konkursów kiedyś przybędzie. Zgłosiło się Was 46 osób, a mnożąc tak około 4 losy na głowę miałam nie lada wycinania. (Jeszcze raz, dziękuję..) Do drugie, facebook jest niezłym łgarzem i za każdym razem wciska mi inną liczbę lajków na fp, więc pewnego dnia zrezygnowałam ze sprawdzania i każdemu kto napisał, że polubił, zaliczyłam. Każdemu też, kto zaobserwował przez Disqusa a nie Bloggera, jak i osobie, która zgłoszenie dodała trzy minuty po północy. :D Takie fory z racji, że to pierwszy konkurs w mojej kadencji, wiecie. W przyszłości tak łatwo nie będzie.

I po trzecie, mała relacja z tego pasjonującego wydarzenia.

Teraz tylko powycinać... ♥♥♥

Na pierwszy rzut oka może niewiele. Takie tam 197 losów. 
Ale kto by liczył?


Tak wygląda wycięta i wymieszana całość.

"Skazanych" otrzymuje:

Marta Marple!


Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział!