Majowy Przegląd Książkowy


Maj był cudny.
Co z tego, że tak bardzo miałam go dosyć? Co z tego, że nie pozwalał realizować mi się inaczej niż naukowo? Co z tego, że czasem nie miałam siły,  co z tego że panicznie bałam się biologii? 

Pojawił się nowy szablon, który przyjęliście niezwykle ciepło. Pojawił się ranking TOP5, który został również niesamowicie odebrany. Dostałam masę fajnych książek, wzięłam udział w paru ciekawych konkursach. Książkowo było wspaniale, dawałam z siebie wszystko.

I przeczytałam 8 świetnych książek!


"Czerwone jak krew" Salla Simukka
"Próba żelaza" Cassandra Clare & Holy Black
"Skazani" Alice Hill
"Stowarzyszenie umarłych poetów" N.H. Kleinbaum
"Hopeless" Colleen Hoover 
"Starter" Lissa Price
"Pozory Mylą" Sara Shepard



Wierzę, że czerwiec (pomimo ostatnich chwil na poprawy i ganiania za ocenami) będzie naprawdę obfity w książki :D Póki co, zapowiada się nieźle i nie mam zamiaru przestawać. Mam nadzieję też, że forma, na którą zdecydowałam się w Przeglądzie będzie znacznie lepsza od poprzedniej i przypadnie Wam do gustu :)

Trzymajcie się!