Miesiąc w pigułce: sierpień!


O nie, czy to naprawdę wrzesień?! Te wakacje minęły mi najszybciej w życiu, dlatego patrząc na listę przeczytanych książek dziwię się, gdzie ja na to znalazłam czas. Wyjazdy, przyjaciele: to w sierpniu moje wakacje rozkręciły się na dobre. Ale! Mimo czasu spędzonego poza domem sierpień nie wypadł gorzej od lipca, bo również przeczytałam 10 książek! A oto i one:


"Endgame" James Frey, Nils Johnson-Shelton
"Elita" Kiera Cass
"Dar" James Patterson, Ned Rust
"Carrie" Stephen King
"Eleonora i Park" Rainbow Rowell
"Chłopcy" Jakub Ćwiek
"Sześć lat później" Harlan Coben
"Szukając Kopciuszka" Colleen Hoover
"Ogień" James Patterson, Jill Dembowski
"Świat bez książąt" Soman Chainani

Nie, nie jestem w tyle z recenzjami. Prawie wszystkie posłusznie czekają w Wordzie :D


Jestem całkowicie pewna, że wrzesień nie wypadnie tak kolorowo, ale to nic, każda książka jest na wagę złota i każda z nich to i tak więcej od przeciętnej liczby nieczytającego Polaka.

A Wy zadowoleni z sierpnia? Jakie plany na wrzesień?