Konkurs rocznicowy!


Dzień dobry!
Z racji tego, że dziewiętnastego swoje pierwsze urodziny bloga obchodziłam nieco sentymentalnie – konkurs, który obiecałam, będzie w pełni radosny, a zadanie, mam nadzieję, miłe i przyjemne. 



Do wygrania są dwie książki: świeżutkie, nieczytane, prosto z działu "Nowości"!



1. Aby wziąć udział musisz publiczne zaobserwowanie bloga,
2. Polubić fanpage Książka Uskrzydla oraz Wydawnictwa Jaguar,
3. (Opcjonalnie) Zaobserwować Instagram,
4. Nie musisz mieć bloga, by wziąć udział,
5. Nagród nie wysyłam za granicę,
6. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni,
7. Nagrodzone zostaną dwie osoby z pośród wszystkich zgłoszonych,
8. Byłoby mi niezmiernie miło, gdyby ktoś udostępnił banner na swojej stronie,
9. Za udostępnienie egzemplarzy do konkursu dziękuję wydawnictwu Jaguar.

Zadanie konkursowe:

W dowolnej formie przedstaw (im bardziej kreatywniej, tym lepiej!) swoje urodziny marzeń! Lokalizacja, zaproszeni goście, muzyka, jedzenie, prezenty – wymyśl wszystko, na co tylko masz ochotę i przedstaw to w formie, która najbardziej Ci odpowiada. Droga wolna, pozwalam na wszystko – zdjęcia, opowiadania, wiersze, kolaże, rysunki, co tylko zechcesz!

Odpowiedź zamieść w komentarzu niżej, możesz również napisać do mnie maila (nataliax0611@gmail.com), wklejając również poniższy formularz oraz zamieszczając w tytule "Konkurs Rocznicowy", lub pod postem konkursowym na Facebooku.

Terminy:

Konkurs startuje dzisiaj – 26 października i będzie trwał równiutki miesiąc do 26 listopada (czwartku) do godziny 23:59 włącznie.

I standardowo już, formularz dla ułatwienia:
Obserwuję jako:
e-mail:
Fanpage lubię jako:
Instragram obserwuję jako:
Wybieram książkę:
Odpowiedź:



Już nie mogę się doczekać Waszych odpowiedzi! Powodzenia ;)